S.a Arkadaşlar
Dükkânımızın kira süresi doldu sözleşmede yıllık tefe-tüfe oranına göre artış yapmamiz lazım bu yılkı oran birçok yerde farklılık gösteriyor orani bilen varmi ve şuan aldığımız kira bedeli 2750 tl yeni sözleşme yılında kac tl kira almamız gerekiyor bilen biri hesaplama yaparsa memnun olurum
Ben yeriniz de olsam zam vermezdim, piyasanın durumu belli.
Ankara da ki dükkan için mal sahibi zam istedi, vermedik.
Yan dükkan için 300TL daha az istiyorlar 9 aydır boş duruyor.
Mal sahibine ilettik zam yapmakta diretirsen yan dükkana geçeriz 1 yıl da senin dükkan boş kalır dedik.
Büyük bir hidrolik pnömatik firmasının showroom'u 2 aydır sinek kıpırdamıyor.
Kirayı alabildiğine şükür etsin.
Her yıl zam yaparım diye bir şey yok.