Ayda 3 k kazanıyorsan vergiyi ver zaten hocam, presedur nedir tam bilemıyorum, ilgili arkadaslar yardımcı olur. ama 3 ayda bir 200 tl odeme alan adsense kullanıcıları nasıl bir yol izleyecek merak konusu..muhasebeci tutsan en düşük ücreti aylık 200 tl, pul parası, damga parası, defter parası vs derken aylık muhasebe ucreti 210 tl ye geliyor ortalama..e bu adam 3 ayda bir 200 tl alıyor, nasıl çıkacak işin içinden.