Arkadaşlar herhangi bir bildirim vs. almadım öncelikle bununla başlayım lakin bankaların kişisel hesaplara ticari kullanımlarda bloke koyması felan durumları son zamnalarda yaşanıyor. Adsense den yaklaşık 2k-3k arası kazanç elde ediyorum.
1)Bunun vergisini ödemeli miyim? Sorun çıkar mı?
2)Ödemeliysem nasıl ödemeliyim?
3) % kaç vergi ödemem gerekiyor?