İşin ilginç tarafı ne biliyor musunuz? Gsm operatörleri reklam şirketlerini engellemek istiyor ama aynı reklam şirketlerine reklam vermekten de geri kalmıyor. Hem sitelerde müşterilerim reklam görmesin diye hizmet yapıyorsun hem de aynı sitelere reklamının gösterilmesi için para veriyorsun.

Aylar öncesinde bu haberi duyup doğruluğunu öğrendiğimden beri, sitelerimde gsm operatörlerinin reklamlarını yasakladım. Tepki olsun diye bu yaptığım hareket ufak olabilir. Ama benim sitelerimden 1 müşteri bile kazanamamış oldu. İçim rahat o konuda. Aynı tepkiyi webmasterlarında vermesi gerektiğini düşünüyorum.