Şimdi baktım 1.5 TB tüketmişim harcadığım para 142 dolar. GB başı 0,09'a denk gelmiş. Kullandığım servis CDN77. Tek sıkıntılı tarafı minimum 140 dolar yüklüyorsunuz ve 1 yıl içinde tüketmelisiniz.