Kullanmamak en iyisi dediğiniz gibi.Her şeyi doğalı iyidir fakat belli bir kısımdan sonra vücut o katkı madelerine ihtiyaç duyuyor. Düzenli spor yapılacaksa doğru şekilde kullanmada pek bir sorun olacağını uzmanlar düşünmüyor.
aynen bu arkadaş spor hocası ve dükkanı vardı bu tür malzemeler satıyordu ve kendide kullanıyordu şok olduk ya gençecik adam 33 yaşındaydı sadece..