Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, şikayet scripti arıyorum ücretli veya ücretsiz önerebileceğiniz güzel bir script mevcut mu acaba? Açık kod kaynaklı olursa daha da muhteşem olur, ha olmazsa da önereceğinize de bakarım
Nasil bir yazilim istediginize dair detayli pm gonderirseniz yardimci olabilirim