Merhabalar, şikayet scripti arıyorum ücretli veya ücretsiz önerebileceğiniz güzel bir script mevcut mu acaba? Açık kod kaynaklı olursa daha da muhteşem olur, ha olmazsa da önereceğinize de bakarım