Herhangi bir sitede bir Adsense reklamına tıkladıktan sonra, bütün Adsense yayınlayan sitelerde o reklam çıkıyor. Halbuki ben o reklama bastıktan sonra tekrar çıkmasının hiçbir mantığı yok, zira ben basıp işimi gördüm muhtemelen? Bir daha neden basayım ki, ilgimi çekmez?
Bu şekilde gelirlerimiz azalıyor aslında, kim aynı reklama 2 defa tıklar ki?