Herkese yorumları için teşekkür ederim.Anlaşılan asıl mesele kendimizi tutmak gerisi hikaye.Bırakanlar umarım tekrar başlamaz.
Bırakmak isteyenlerin sigarayı bırakması dileğiyle tekrardan teşekkürler.