Benim yaşım 30 yaklaşık olarak 18-19 yıl kadar içtim. 2017 şubat ayında çok kötü gribe yakalandım ama öksürük, boğaz ağrısı, göğüs ağrısı hepsi iç içe. Üstelik yatağa bile düştüm kalkamıyordum. Yatıyordum sürekli. Bir ara gözümü açtım baktım biraz iyiyim hemen aklıma gelen ilk şey tabi ki sigara idi. Yaktım bi sigara ama görsen dumanı çekemiyorum ağzıma aldığım gibi öksürük ve öksürükle artan göğüs ağrısı. Sanki ciğerlerim yerinden çıkacak gibiydi. İşte o an çok pis küfürler ettim kendi kendime ve ben şuan bu sigarayı içemediysem bi daha hiç içmem dedim. Ondan sonra yaklaşık 6 ay kadar içmedim. Kurban bayramında kasap olduğum için üç yada dört kurbanlık kestim bayramın ilk günü. O esnada bi iki tane sigara içtim. İçmem gerekti. Ondan sonra da bi daha da ağzıma sürmedim. Yaklaşık yine sanırım bi 8 yada 9 ay oldu. Sigarayı kafamda bitirdim. Bi daha içmem diyorum kendime. İş kafada bitiyor hocam. Kafada bitiremiyorsan zaten ne yaparsan yap bırakamazsın..