Beş yıl önce de herkes Natro'dan şikayetçiydi.Üç yıl önce de şikayetçiydi.
Bir yıl önce de şikayetçiydi.
Bu sene de şikayetçi..
Herkes bu kadar şikayetciyse bu firmayı kim kullanıyor? Kime sorsan şikayetçi ama herkes Natro'yu kullanıyor vallahi çok enteresan ve ele alınması gereken bir konu.