1- Gizlice olduğunu neye dayanarak söylüyorsun?
2- Sen post kas diye konu açmadım çözüm arıyorum. Yasal mı değil mi diye sormadım ?
Sizi uyarmak benim en doğal hakkım ve görevim. Bunun ile ilgili şikayetiniz var ise adminlere söyleyebilirsiniz yanlış olduğum bir konu varsa ceza alırım sorun değil.
Ek olarak bu programın yapımcısının kurduğunuz telefona erişebildiğini düşünün. Çok zor bir şey değil. Kendinizi veya bir yakınınızı nasıl böyle bir tehlikeye atabiliyorsunuz.