BaranRoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ebeveyn de olsanız özel hayatın gizliliği denen bir şey var. Kimseyi gizlice izleyemezsiniz.
1- Gizlice olduğunu neye dayanarak söylüyorsun?
2- Sen post kas diye konu açmadım çözüm arıyorum. Yasal mı değil mi diye sormadım ?



EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sayın Exen;

Ebeveyn dahi olsa, kişi hakları ve özel hayatın gizliliği denilen bir şey bulunuyor.

Konum neyse ama kamera hiç etik değil.
hocam sorun biraz büyük arkadaş çevresi ile ilgili problemlerimiz var maalesef.


yeni nesili biliyorsunuz