Onur akın telif atmaz, Mesam onu yapiyor. Diyelim ki video 10 dakika ve siz bu videonun 1dakikasında bir şarkı söylediniz. Adam geliyor, senin 10dk video emeğine konuyor. 1.dk kısmı için kazandığını ver demiyor, hepsini alıyor.
Mesam'a bağlı sanatcılar kaybeder. neden mi?
Kısa filmin güzel bir sahnesine mesam'a bağlı bir sanatcının şarkısını kendim söyleyip telif yiyeceğime. Yabancılar ücretsiz şarkı yapıp yayınlıyor, onları kullanırım. Sonra da ortada iki gözle ağlarlar, vay efendim kıymetimiz kalmadı.
elbette emeklerinn karşılığını almalarını sonuna kadar savunuyorum ama bu şekilde emeğin karşılığını almıyorlar, emekleri hiç ediyorlar.