günde 2 paket içmek nedr yahu? ben 2 günde 1 paket sigara içiyorum. Ve bundan şikayetciyim.
Daha önceden kick box , spor yaparken bırakmıştım baya uzun bir süre içmedim. Daha sonra 1 tane içeyim dedim stres anında. tekrar başladım. sporu bıraktım.
Spra başlayınca sigarayı, sigaraya başlayınca sporu bırakıyorum. bi dengeyi oturtamadım..