1 akşam çayımı demledim ve son sigaramı içtim ve dedim ki;
Ben bir daha bu sigarayı içersem ALLAH bana hiç bir kapıda ekmek buldurmasın odur budur sigara nargile vs içmiyorum 9 sene oldu.
1 senedir şekersiz çay içiyorum şekeri de bıraktım
Sıra yemekte yemeğide azaltmaya başladım