1 akşam çayımı demledim ve son sigaramı içtim ve dedim ki;

Ben bir daha bu sigarayı içersem ALLAH bana hiç bir kapıda ekmek buldurmasın odur budur sigara nargile vs içmiyorum 9 sene oldu.


1 senedir şekersiz çay içiyorum şekeri de bıraktım


Sıra yemekte yemeğide azaltmaya başladım