Herkes okumayan nesilden şikayetçi ama şu işe bir el atın dediğimizde herkes kabuğuna çekiliyor.

https://www.r10.net/alisveris-bolumu...inacaktir.html

Köy okullarına yardım amaçlı kitap alımı yapıyorduk. 17 adet eksiğimiz kaldı ama hepimiz tükendik. Bu konu üzerinden destek olmak isteyen arkadaş olursa diye yardım çağrısı yapayım.

Para vermenize gerek yok. Okulun adresini vereceğiz kitabı alıp siz gönderebilirsiniz.