Bu anketlere bakmamak lazım. Benim çevremde de kitap okumayan kişi hiç yok mesela. Ama öğrenci olmak, ders çalışmak vs kitap okumaya engel değil. Kitap okuma aileden edinilebilecek bir alışkanlık. Ben kitap okurum, çocuğum olursa o da okur. Ama annem babam hiç okumazdı, ben arkadaşlarımdan edindim bu kültürü. Nesil yenilendikçe kültür aktarımıyla bu davranışın değişeceğini düşünüyorum.