Huawei G7 ile 2014 yılında başlayan maceramızda son günleri yaşıyorum. Telefon bitmiş durumda çağrı , mesaj basınca açmıyor uygulama yükleyince açılıp kapanıyor filan bitti cihaz anlayacağınız. 2 GB rami vardı mesela uygulamaları kapatınca 1.35 gb filan gösteriyor.

Düşündüğüm telefonlar şöyle :


HUAWEİ MATE 10 LİTE 64 GB 4 GB RAM ÇİFT SİM İTHALATÇI GARANTİLİ - 1468 TL


XİAOMİ Mİ 6 64 GB 4 GB RAM SNAPDRAGON 835 ÇİFT SİM CEP TELEFONU - 1699 TL


Xiaomi Mi Note 3 64GB / 6GB Ram AYNI GÜN KARGO - 1565 TL




Telefondan beklentim :


Telefonda oyun oynamayı bırakalı çok oldu oyun performansı pek ilgilendirmiyor
Çok uygulama yüklüyebilirim çünkü birçok işi takip etmem gerekiyor.
Kamera çok önemli değil işlevli olsun yeter. Video kısmı biraz daha iyi olursa iyi olur.
Çift Sim olsa iyi olur. Türk Telekom bazen çekmiyor vs.
Scope dan ara ara maç izlerim. Isınmasa iyi olur.
Şarjı konusunda çok uzun gitmesine gerek yok. Powerbank vs. halledebilirim.
böyle işte f/p ürünü iş görecek bir telefon arıyorum. Verdiğim paranın karşılığını verecek. En azından 2-3 sene beni götürebilecek bir telefon olsa iyi olur. Tabi bu dolar kuruyla bulabilir miyim emin değilim.


Şimdiden yorumlarınız için teşekkür ederim.