yukarıdaki arkadaşın dediği gibi nakit götürme limitlerinde nakit götürürsünüz.

daha sonra kanada'da bir banka hesabı açıp swift yaparsınız,istediğiniz gibi kullanırsınız.daha az masraflı olur.