Neden yapamayasin hocam. Sorulara verilen cevaplari okuduysan anlarsin. Hicbirsey yapamassan sokakta limon satarsin... tr de sokakta simit bile sattirmiyor belediye haracini vermessen. Gelinde burda sokak satisi nasil oluyor gorun. Hee kose basinda bi 3 tekerli tekerli bisiklet var. Kimi meyve. Kimisi meyve suyu. Kimisi seker. Dondurma.. Ne ararsan var sokakta ve iyi de kazaniyorlar. Ki burada bugun kazandigini yarin bitirme mantigi var. Birikim kulturlerinde yok... Harcamayi seviyorlar.. sokakta yemeyi seviyorlar .. oyle bir yer burasi... Kucuk bi miktarla herkes evine ekmek gotureck ticarete baslar...




Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende gelsem iş yaparmıyım dersin hocam?