Rigobert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gözlerim kanadı hocammmm ilk spoilerdaki yazım hatalarınız beynime beynime saplandı yarıda bıraktım yemin ederim.



Okuma alışkanlığı da aileden başlar. 3 yaşında çocuk telefon kullanıyorsa büyükleri kullandığı içindir. Sen akşamları evde karı koca eline kitap al bak sonra çocuklar ne yapıyor gör.
hocam yazım yanlışı vardı fakat yazıyı okumak güzeldi.

Vhisne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hahaha 2.kez söylüyorum belki ikinci yenicilerin 2018deki temsilcisi benim alah allah şaka bi yana es kaza bitirirde yayınlatma kararı alırsam editöryel inceleme görecektir imla hatası kalmacayaktır hocam
sen 3. yeniciler olacak özgün olalım