Başlarda bende herkes gibiydim, sürüden ayrılamayan koyundum işte. Sonra hayatımın hatasını yaptım. Nemi yaptım ? Kitap okumaya başladım. Kitap okumak kadar salakca bişey varmı ? Bu zamana kadar böyle büyük bi aptallıkla karşılaşmadım ben. Sende aptalsın evet. Ne zorun varda 20 lira verip üstüne adını yazdırdığın karton bardaktan kahve içmektense kitaba harcadın o parayı ? Kaveni alsan ordaki çakma hippilerle x markasında indirim varmış yeağğ geyikleri yapıp arkadaş çevreni genişletebilirdin. Ama sen ne yaptın kitap aldın. Okuyosunda noluyo zihnin açılıyo, bişeyler öğreniyosun, öğrendikce görüyosun etrafında olanları, aslında hiçbişey bilmediğini farkediyosun falan. Sencede saçma değilmi, ne kadar salak olduğunu görebilmek için bile para harcaman gerekiyo. Kitap okumasan cehaletinin farkına varamıycaksın pembe gözlüklü polyana gibi gezmeye devam ediceksi, salaklık diyorum boşa demiyorum işte. Kave içsem nolcak sanki diycen dimi şimdi sen. Yanık kilotlu çorap kokan bi arkaş ortamın olucak, kulağına otuzikibindöryüzaltmışsekiz küpe takıcaksın, göbek deliğine ve göğüs uçlarına pirsingmidir nedir o tenekelerden taktırcaksın istikamet karaköy ! Yapılcak listeside belli, önünde bisiklet olan kafede biran ve sigaranla fotoğraf çektir bisiklette kadrajda olsun, ara sokaklardaki grafitilerle poz ver instagrama at. Bunları yaptıktan sonra tebrikler sende popüler sürtüklerden oldun ama akşam eve gittiğinde asgari ücretle çalışan babana yarım saat oturduğun masada elli lira hesap ödediğini söyleme sakın kuzum. Bide benim gibi pipisi olanlar var kavedense kitaba para harcayan oda beter durum. Karaköye kadar senorya aynı onlardada ama ünüforma lazım karaköye gitmek için. Kot pantolan giyeni tutup s*kiyolar galiba karaköyde o yüzden kesinlikle kırmızı yeşil falan anglosakson bi renk pantolon bulup giymen lazım. Renklede olmuyo dar olcak paçaları katlıycan altına binüçyüzsekseniki modası parlak bi ayakkabı giycen öyle. Hem bu p*çler yüzünden pantolon bulamaz olduk *** her yerde antinkuntin modeller, dar pantolonu nasıl giyionuz oğlum siz çükünüzdemi kalkmıyo (hayata nasıl bakıyorsunuz bilmiyorum da neden sürekli kalksın ki)*** nasıl zaptediyosunuz ? Yoksa hepiniz pasifsinizde haberimizmi yok çözebilmiş değilim henüz.