Öder umarım okul da sigara içmek nedir.Diğer ailelerin çocuklarına kötü örnek olan biri daha fazlasını hak ediyor.
Ayrıca parayı değil de kardeşinizi ve geleceğini düşünün.Lise de sigara içmek gelecekte en iyi ihtimal koah demektir.
Endüstri meslek lisesinde sen bi tuvalete git kıraathane gibi hocam sen diyosun ya okulda sigara içmek nedir diye endüstri meslekte okumadın herhalde boş derste okulu yakan gençler bunlar (bende orda okumuştum

)