Arkadaşlar geçen gün banka tarafından arandım. En yakın şubeye gitmem gerektiği, hesabımdaki paranın tarafıma iade edileceğini ve bankanın benimle çalışmak istemediği söylendi. Ben de kabul edip şubeye gittim ve 10 gündür dönüş yapmalarını bekliyorum.
Eşkiyanın resmileştirilmiş halidir Garanti Bankası.
Niye açıkta bir şey mi görmüş ilgili banka? Çalışmak istemiyormuş lafa bak.Bu bankadan herkes çeker mi arkadaş.