fantesih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kapalı alanda içtiyse öder ama okula bağış olarak ödemeyin sakın devletin hangi dairesine ödeniyorsa oraya ödeyin.
Hayır hocam okula ödenmicek saten açık alanda yakalamış hocası, maliyeye ödenecek demiş kendisine.