Tek eksikliğimiz erken seçimdi şükürler olsun ki bu sorunu da çözdüler.Bari bir katkım olsun.Erken seçim propagandaları da benden olsun.

"Fetö pkk hdd chp iyi parti erken seçime hayır diyor biz ise evet".Bu da olur mesela "Erken seçim ile terör bitecek ve ekonomi düzelecek".

Bu iki sloganı seçim progandaların da kesin kullansınlar.