Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amcasinin oglu




Dedem ve ortak (akrabamiz)Dedem 80 yasinda babam kendi payini verdi
Dedem rahatsiz ediyordu tehtit ediyordu koyde dovmeye kalkti hocam
Dedem konusup imza almaya calisuyordu o sebeple babam verde tarla kendi payni
Deden kendi adına olan hisseyi verdi doğru mu ? adamın hissesini vermedi büyük ihtimalde müşterek tapudur kendi payını vermiştir oğluna birşey olmaz.
Birşey de yapamaz diğer ortak parayla satış yok babadan oğula devir edilmiş. 3. bi şahıs olsaydı bozardı