biz erkekler için pek önemli bir durum değil bu olay ama bu kız milleti, olaya şöyle bakıyor, hayatım boyunda bir kere olacak birşey, herkese anlatacağım birşey, toplumda arkadaş çevremde sorulunca ay benimde böyle böyle oldu diye anlatabileceğim heyecanlı değişik bir hikayemin olması ileride çoçuklarıma vs vs diye uzayıp gidiyor. ya çıtayı çok yükseğe koymuyacaksınız yada masrafa girip gerçekten marjinal birşeyler yapacaksınız. bana kalsa klasik olacak ama kız kulesinde güzel bir akşam yemeğiyle tek taşın çıkarılıp olaya girilmesi ortalama maliyet 1000 tl kulede oturacağın yere bölgeye göre rakam katlanır yada düşer.