Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Neden kimse Payu dememiş buna şaşırdım cidden. 3 tane kurumsal e-ticaret sitesi için işler yaptım. Kurulumlarında her zaman payu tercih ettik. Kesinlikle memnunlar. Komisyon oranları da gayet uygun yıllık ödeme yaptıktan sonra. Ayrıca entegrasyonları da gayet basit. Kesinlikle tavsiye ederim.