Hocam, bu ülkeler türkiye vatandaşına vize konusunda sıkıntı çıkarmıyor , zaten diğer ikininde çok kalmadım, Meksikaya girerkende 6 aylık vizeyle girdim, girdim gireli kimse sen burda ne arıyon demedi, bende kaldım öyle...
İyiymiş hocam , geçimi nasıl sağlıyorsun , web işleri ile mi yoksa düzenli bir çalıştığın iş var mı ? Bu arada senin Meksika'dan sonraki durak sınırdan ABD olur demedi deme