Hocam meksikanın heryanı cıvıl cıvıl, Burası sıcak memleket... her daim yaz...




keiran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir zamanlar meksikada, desperado felan az izlemedik antonio banderas saolsun..
ya bilmiyorum tijuana yı acayip övüyolar




Hocam, geldikten sonra bir yıl öyle boş boş takıldım, Youtube ve site gilirlerimle idare ettim,,, 3-4 ay önce boş duranı allah sevmez dedim bi dondurma dükkanı açtım, burada sıcaklık 30+, işler iyi çok sükür


yavuzackgz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Necis yaoiyorsunuy hicam