Hocam meksikanın heryanı cıvıl cıvıl,

Burası sıcak memleket... her daim yaz...
bir zamanlar meksikada, desperado felan az izlemedik antonio banderas saolsun..
ya bilmiyorum tijuana yı acayip övüyolar
Hocam, geldikten sonra bir yıl öyle boş boş takıldım, Youtube ve site gilirlerimle idare ettim,,, 3-4 ay önce boş duranı allah sevmez dedim bi dondurma dükkanı açtım, burada sıcaklık 30+, işler iyi çok sükür