Hocam, Burası ilk değildi, Önce kolombiya, sonra panama, sonra Meksika, aklımda brezilyaya inmek vardı ama burayı beğendim, dediğim gibi huzur var...


Rymelhone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Niye meksika ?