benim aklıma direk eticaret geldi ama siz anladığım kadarıyla olumlu bakmıyorsun
Estağfurullah hocam olumlu bakmamak degil. Tabiki olumlu bakıyorum. Ama suan imkanlar e ticaret icin yeterli degil. Ama zaman ilerledikce market ekleyecegim sayenizde fikir oluştu