Elimdeki önyüzün yerine yeni önyüz yaptırılacak, veritabanı aynı (yeni fikirlere de açığım). php veritabanı entegrasyonunda deneyimli arkadaşlar için karmaşık olmadığını düşünüyorum. Yapabilecek arkdaşlar özel mesaj gönderebilirler mi?