oguzsungulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Shopier normal paket satiliyor diye biliyorum bakiye falan yukleyip almalari icin nasil yapabilirim smm panele
Hocam anlaştığımız paywant , paytr mevcut. Mesaj atın daha önceden görüştük sizinle zaten yanlış hatırlamıyorsam %9 yada %10 alıyorlar şirket adına geçtiğinizde %3 kesiyorlar.



mhkomurcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Iyzico yada shopier
İyzico'dan birini tanıyorsanız kesinlikle katı kurallardan çıkmaları gerekiyor. Herkese bayiliği verdiler. Sitemde ürün ne satıyorsun dediklerinde sosyal medya hizmetleri dedim diye yasaklı kategori diyip iptal etmişlerdi. O gün bu gündür orası hep kötü hissettiriyor bana