Shopier normal paket satiliyor diye biliyorum bakiye falan yukleyip almalari icin nasil yapabilirim smm panele
Hocam anlaştığımız paywant , paytr mevcut. Mesaj atın daha önceden görüştük sizinle zaten yanlış hatırlamıyorsam %9 yada %10 alıyorlar şirket adına geçtiğinizde %3 kesiyorlar.
İyzico'dan birini tanıyorsanız kesinlikle katı kurallardan çıkmaları gerekiyor. Herkese bayiliği verdiler. Sitemde ürün ne satıyorsun dediklerinde sosyal medya hizmetleri dedim diye yasaklı kategori diyip iptal etmişlerdi. O gün bu gündür orası hep kötü hissettiriyor bana