Gecelim bu şevki şatafatı. Avrupanın özentisi olmaya gerek yok. Bursa da ise Osman Gazi Hazretlerinin türbesine gidin bir fatiha okuyun. Orda teklifi yapın. Nasılki onun nesli 650 sene payitah oldu ise sizinde evliliğiniz böyle olur anlamını taşır.
Türk tarihi Osman Gazi ile ya da Ertuğrul ile başlamaz. M.Ö. 2500'lü yıllara dayanır. Ayrıca Osman Gazi'nin türbesine gidip Fatiha okumakla ihya olunsaydı, şu an dünyanın 1 numarası olurduk kardeşim, geçelim bu işleri.
Konu sahibi kardeşim, içinde bulunduğun hissiyatı anlıyorum. 7 sene önce ben de senin gibiydim

Eşime yaptığım evlilik teklifini buraya da yazayım. Hoşuna gider gitmez bilemem. En az maliyetli ve en etkileyici olarak bunu bulmuştum
Alıntı
Nişanlımla ertesi gün buluşacaktık. Nişanlanmıştık. Fakat ben henüz evlilik teklifi yapmamıştım. O gece bir sürü plan yaptım. Bir türlü karar veremiyordum. Çünkü hayatımın insanına yapacağım evlenme teklifi farklı ve özel olmalıydı. Bir sürü şey düşündüm. Ama maalesef imkansızlıklar yüzünden C planını devreye sokabildim. A ve B planlarımı yazımın devamında okuyacaksınız
Nişanlımla buluşacağım gün erken kalktım. Buluşacağımız yerdeki cafe, bar, disko türü mekanları dolaştım ve birinde karar kıldım. Saat 12 civarı olduğundan müşteriler yoktu. İçeride temizlik yapıyorlardı. Görevli arkadaşa, nişanlıma evlilik teklifi yapacağımı söyledim. Sağolsun kırmadı beni. Seçtiğim bir müziği, yazdığım bir notu ve bir gülü arkadaşa verdim. İşaretimle birlikte planı devreye sokmasını istedim. Anlaştık ve ben nişanlımı almaya gittim. Nişanlımı, ayarladığım mekanın olduğu caddeye getirdim. Oturacak bir yer ararken burayı gördük ( Tabii o tesadüf sanıyor
) İçeri girdik ve içecek bir şeyler söyledik. Yaklaşık 10 dakika sonra, verdiğim şarkı çalmaya başladı. Nişanlım bana baktı. Çünkü bu ikimizin şarkısıydı. Birbirimize tebessüm ettik. Daha sonra görevli arkadaşa ikinci işareti verdim ve ona verdiğim gülü getirdi. Nişanlıma uzattı ve Bunu size gönderdiler dedi. Nişanlım korku dolu bir ifadeyle bana baktı. Bende gayet ciddi bir ifadeyle Ne yazıyor oku bakalım dedim. Notta Seni çok seviyorum, benimle evlenir misin ? yazıyordu. Başını kaldırdı ve bana baktı. Ben o an, ona aldığım tek taş yüzüğü ona uzatıyordum. Gözleri doldu. Kalktı ve bana sarıldı. Teklifimi kabul etmişti.
Aklımda olan birkaç fikre de
buradan bakabilirsin.