Geçen ay sahil boyu Ege-Akdeniz yaptım ama yürüyerek. Asıl bakir, güzel yerlere gerçekten direkt araba ile ulaşamıyorsun. Arabadan inip kısa trekking yapmayı düşünüyorsanız lycian way olarak arama yapıp gözüne hoş gelen yerleri bulabilir rotanı çizebilirsin. Beğendiğin bir yer olursa söyle, gittiysem detaylıca anlatayım.



Bu arada araba ile gidilen yerler genelde popi olur ve çadır parası alırlar.