Tüm domain sitelerinde öyledir. ilk sene indirimli sonra bindirimli diye. Yani kampanyalar sadece ilk seneyi kaplar. Siz yinede transfer edin seneye baska firmaya tasirsiniz zorla bizde kalin diye birseyleride yok.
Zorla bizde kalın deme hakları yok biliyorum ama şöyle bir not düşmüşler
Yanlız orada bir ibare var. Chrome'da türkçeye çevirince; "
"Bir yıllık yenileme işleminden önce aktarılan alan adları, alan başına 20 ABD doları ücrete tabi olacaktır. " Yani kibarca bu sene indirimli seneye bindirimli arada taşımak istersen de 20 $ kilitlerim mi demişler? 