iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsanı mutlu etmenin şatafatı yoktur. Terbiyesiz herif. İnsan olmayı öğren.
Arkadaşım ben bunu konu sahibine halis hane bir dilekle söyledim. Dil batırıcı bir dille değil. Dediğim şeyinde içinde bir mana yüklü. O kadar süpriz ile uğraşmasına gerek kalmadan halis olarak duygusunu ifade edebilir. Konuda bir çok öneri ilk kelimeme mukabil. Ayrıca ortada bir terbiyesiz ve destursuzluk yok. Siz kim oluyorsunuzda bir üyeye terbiyesiz diyorsunuz. Lafı aynen size iade ettim.