ben 10 şubattan beridir 3. kez istedim. 14 Nisan'da 3. başvuruyu yaptım bakalım gelecek mi?
Posta dağıtım merkezine de gittim, "SMS geldi mi bizden?" diyor.
Süper zeka ne SMS'i sen zarfı gönder yeter.
3. pin talebinden sonra pin koduna ihtiyacınız yok. pin kodu isteme sayfasından fatura kimlik vs. yükleme yeri çıkacak. oradan herhangi bir talep edilen evrak gönderin pin onaylanır postaya gerek kalmaz.