Narcos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2$ olan biletlerde bazı arkadaşlar sıkıntı yaşamış bilginiz olsun, bazılarında da sorun yok. Bunun nedeni 2 dolar demek değil 2 colombia pesosu 0,0001 kuruşa denk geliyor sanırım bbu yüzden kartınızdan ücret tahsil edilmeyince sorun çıkabilir. 500 peso ve üzeri alan arkadaşlarda para kestiği için sorun gözükmüyor uçan arkadaşlarımız da var Sadece 2 peso olanlar ona göre alsın haberiniz olsun
Hocam ne yapmam gerekli peki? Ücret tahsil edilmedi, TR numaraları varsa iletir misiniz? Flypgs'den bilet ile ilgili detayları içeren eposta geldi.