cepoyunz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesaj yazanlara teşekkürler. Konu neden Işıd e geldi arkadaşlar ? Yapmayın lütfen böyle şeyler. Yorumların çoğu oldukça yapıcı yorumlar trşekkür ediyorum.
Tabi konuyu ilk açtığım zamanla şimdiki zaman arasında fark oldu. Bu düşüncem baya uzaklaştı.
Aşık olmamışsın veya sevdiğin biri yok diyecektim ki sanırım ya aşık oldun ya da sevdiğin birileri oldu. Bu dünyada kendin için yaşanmaz zaten başkası için yaşanır. Onlar da ya sevdiklerindir ya da aşık olduğun kadındır.