Huzur islamda hocam. Biraz maneviyat şart. 5 vakit namazı camide kılın vaazı dinleyin toplarsınız.
Üstad durumunu çok iyi anlayabiliyorum. Bende bundan 3-4 ay önce aynı şeyleri yaşıyordum açık konuşayım sürekli ama sürekli intihar etme isteği geliyordu ve bu arkadaşın dediği gibi huzur islamda 5 vakit namazımı kılmaya başladım camiye gittim vaazları dinledim ve allaha yalvardım. Şuan çok mutluyum ve ALLAH'ın varlığını her zaman yanımda aldığım nefesten daha yakın hissediyorum. Kendine çok dikkat et kardeşim Şeytanın vesveselesine gelme o seni gözüne kestirmiş belliki her daim abdestini al her vakit geldiğin de tek düşüncen allaha daha yakın olacağın camiye gitmeyi düşün başka çaren yok. Seni bu dünyada o gönderdi belliki seni bir sınava sokmuş ve ne olursa olsun bu sınavdan geç çünkü senin durumunu çok çok iyi anlayabiliyorum. Bir kardeşin olarak senin bu sınavdan geçip daha mutlu bir hale gelmeni çok isterim lütfen ama lütfen bu sınavdan geçmeyi unutma. Allah yar ve yardımcın olsun, hayırlı geceler..