Hocam normalde tartışma yapmaktan kaçınırım. Milano hocam ile de herhangi bir bağım yok ancak yaptığınız yorum
kışkırtma dışında hiç bir mantıklı bir açıklaması olmayan bir yorum. Kalp kırmaya gerek yok, iyi geceler dilerim
İyi geceler hocam öncelikle. Neyin kışkırtma olduğunu veya farkı algılandığnı söyleyse idi bende ona göre anlatım gösterebilirim.