ekb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olur. Ders veriyorsan fikirlerimi söylerken senden yardım alırım birader.
Hocam normalde tartışma yapmaktan kaçınırım. Milano hocam ile de herhangi bir bağım yok ancak yaptığınız yorum kışkırtma dışında hiç bir mantıklı bir açıklaması olmayan bir yorum. Kalp kırmaya gerek yok, iyi geceler dilerim