İslam çözüm olmadı mı? Çünkü dünya üzerinde tek intihar düşünenler Müslüman olduğu için sürekli birbirlerini öldürüyorlar, sırf intihar olmasın diye. Yobaz yobaz yorumlar var ya gerçekten hayret verici.
Eşim psikolog hocam, şehir durumunu belirtirsen yardımcı olmaya çalışırız.