Toplam 10 TL 'ye iki kişi istanbul - bodrum biletini aldım hocam çok teşekkürler

Dönüşü de başka debit kart ile alacağım, isim soyisim de bir sorun olmuyor sanırım doğru mudur? Sadece mail ve kart bilgisi farklı olması gerekli?
rica ederim kardeşim iyi uçuşlar diliyorum. Farklı kart ve mail ile aynı isme alanlar olmuştu grubumuzda.