Toplam 10 TL 'ye iki kişi istanbul - bodrum biletini aldım hocam çok teşekkürler Dönüşü de başka debit kart ile alacağım, isim soyisim de bir sorun olmuyor sanırım doğru mudur? Sadece mail ve kart bilgisi farklı olması gerekli?